Heb je vragen? Bel met onze klantendienst: 02 588 1680

Bestellen & Betalen


Onze betaalmogelijkheden

 

 

Betalen via iDEAL

Bij deze betaalmethode kan je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen via je eigen bank. Hierbij reken je af in je vertrouwde internet betaalomgeving, dit op basis van de specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als je al via internet bankiert kan je direct gebruik maken van iDEAL zonder dat je jezelf daarvoor hoeft aan te melden.

 

Betalen via BankOverschrijving

Betalen via je eigen vertrouwde bank. Bij een betaling via BankOverschrijving ontvang je per e-mail onze bevestiging met het overzicht van je bestelling samen met onze bankgegevens. Vermeld altijd het bestelnummer bij de overschrijving. De betaling dient volledig en binnen 7 dagen na de besteldatum te zijn voldaan. Als wij de betaling hebben ontvangen dan duurt het ongeveer 1 - 2 werkdagen voordat deze bij ons verwerkt is. Vervolgens gelden de levertijden die op dat moment op onze website vermeld staan. Gedurende deze dagen reserveren wij de bestelde artikelen voor je. Mochten wij de betaling na afloop van de 7 dagen niet hebben ontvangen dan annuleren wij de bestelling en geven de artikelen weer vrij voor de verkoop.

 

Betalen via PayPal

PayPal is makkelijk betalen met 1 muisklik; vul het e-mailadres info@designonline24.nl in, vul het bedrag in en verstuur je bestelling. Klaar! Via PayPal kun je ook in een veilige omgeving met je creditcard betalen. Indien je houder bent van een eigen PayPal account kun je direct en online betalingen overboeken naar ons eigen PayPal account. Je betaling wordt vervolgens online geautoriseerd zodat je direct weet of deze wel of niet wordt goedgekeurd.

Logo_VISA-MASTERCARD  

Betalen via Creditcard

Via creditcard (Visa en MasterCard). Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.

 



 

Betalen via Maestro

Via Maestro (alleen mogelijk voor bestellingen vanuit België). Bij deze betaalmethode kan je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als je telebankiert kan je direct gebruik maken van Maestro zonder dat jij jezelf daarvoor hoeft aan te melden. Maak je gebruik van Mr Cash dan kan je er ook voor kiezen om via de betaalmethode Maestro af te rekenen.

Rembours  

Betalen onder Rembours; contante betaling aan de vervoerder 

Als je kiest voor een bestelling onder rembours dan berekenen wij € 7,50 aan rembourskosten. Bij het verzenden onder rembours betaal je bij aflevering direct contant of per PIN aan de bezorger. Wij bezorgen veilig en afhankelijk van het product met PostNL, DPD, DutchNed of Transmission. 

betalen met Bancontact/Mistercash  

Betalen via Bancontact/Mistercash

Het online betalen met Mistercash gaat zeer snel en is zeer veilig. Het betalen met Mistercash is te vergelijken met het betalen via een credit card. Je hebt het kaartnummer nodig en de vervaldatum van de Mistercash betaalkaart. Klik op het logo van Mistercash wanneer je tijdens de bestelling in de betaalprocedure zit. Vervolgens geef je het kaartnummer en de vervaldatum van jouw betaalkaart aan. Daarna wordt je naar een betaalscherm van je eigen online bank gebracht. Hier heb je dan de inloggegevens van je internet bankieren nodig om verder te kunnen.

 

Betalen via KBC

Met de KBC-Betaal mogelijkheid kan je vanuit België op een snelle, eenvoudige en vooral veilige manier online betalen. Hoe verloopt de betaling?

1) Klik op de KBC-Betaalknop om KBC-Online op te starten.

2) Plaats je KBC-Bankkaart in de KBC-Kaartlezer en meld jezelf op de gebruikelijke manier aan.

3) Je krijgt een overschrijvingsformulier te zien waarop ons rekeningnummer en het bedrag van de aankoop automatisch zijn ingevuld.

4) Kies de rekening waarmee je wenst te betalen.

5) Bevestig de betaling door te tekenen met je KBC-Bankkaart en de KBC-Kaartlezer.

 

 Veilig en wereldwijd betalen met American Express  

Betalen via American Express

De American Express creditcard biedt een grote verscheidenheid aan voordelen en service. Behalve dat je er overal ter wereld makkelijk mee kunt betalen, profiteer je van veel extra's zoals verzekeringen en wereldwijde service.

 

 

 

 

 


Veilig achteraf betalen met Afterpay 

 

Veilig achteraf betalen met de Digitale acceptgiro (consumenten)

Betaal je liever achteraf? Ook dat is mogelijk. Wij werken samen met AfterPay. Je ontvangt eerst het product en krijgt daarna 14 dagen de tijd om te betalen. Voor bestaande klanten van Afterpay is de maximale bestelwaarde € 1.500. Ben je nog niet bekend bij Afterpay dan kan je achteraf betalen tot een orderbedrag van € 500. Is het orderbedrag hoger dan € 1.500 en wil je achteraf betalen? Neem dan contact op met onze afdeling klantenservice via 020 700 8203 op maandag t/m vrijdag 09.30 uur en 17.30 uur. Boven dit bedrag wordt AfterPay als betaaloptie namelijk niet getoond tijdens het bestelproces.

België: Sinds kort is Afterpay ook beschikbaar voor onze Belgische klanten. De maximale bestelwaarde is ook hier € 1.500. Ben je nog niet bekend bij Afterpay, dan hanteren zij een limiet van € 150.

Handig om te weten. Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met digitale factuur, voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het de Afterpay website.

 

 

In 3 stappen eenvoudig bestellen

Een bestelling plaatsen bij DesignOnline24 is eenvoudig, snel en veilig. Via 3 stappen is een bestelling zo geplaatst. Kies de producten die je wilt aanschaffen door op de knop “in winkelwagen” te klikken.

Stap 1: Winkelwagen
Ben je tevreden met de inhoud van je winkelwagen, kies dan voor de knop “afrekenen” (aan de rechtkant) en selecteer vervolgens de gewenste betaalmethode.

Druk nu op de knop “Afrekenen”

Stap 2: Adres
Vul nu hier je naam en adresgegevens in. Let op! Het is mogelijk om alvast een gebruikersnaam en wachtwoord op te geven, het voordeel hierbij is dat je gegevens bij een eventuele vervolgbestelling automatisch worden ingevuld. Dit is niet verplicht.

Klik nu op de knop “Volgende”

Stap 3: Betalen
In deze stap kies je de betaling via de door jou gewenste betaalmethode. Hierna is de betaling en je bestelling voltooid.

 

Thuiswinkel Waarborg, daar kun je mee thuiskopen!

Wij zijn een gecertifeerd lid van de Thuiswinkel.org en voor het actuele Waarborg Certificaat klik je hier

Veilig en betrouwbaar winkelen op internet. De Stichting Thuiswinkel Waarborg is sinds 2001 dé brancheorganisatie en hét Keurmerk voor het kopen van producten en diensten via het internet. Doel van het uitgifte van het Thuiswinkel Waarborg is het bevorderen van het vertrouwen in online kopen bij consumenten. Het keurmerk wordt door de Consumentenbond ondersteund. Met meer dan 2000 aangesloten webwinkels is de Stichting het grootste erkende Keurmerk van Nederland. De bij de Nederlandse Stichting Thuiswinkel Waarborg aangesloten winkels staan onder onafhankelijk toezicht van de Stichting. 

Consumenten mogen er op rekenen dat webwinkels met het Thuiswinkel Waarborg logo voldoen aan een aantal belangrijke criteria op het gebied van financiële stabiliteit, veiligheid, wet- en regelgeving, en de gedragsregels van Thuiswinkel.org. Alle leden worden ieder jaar opnieuw gecertificeerd.

Thuiswinkel Waarborg, wat houdt het in? Voor alle voordelen en zekerheden klik je hier